Probiotyki w płynie

Probiotyki w płynie

Jaki wybrać?

Na rynku jest dostępnych mnóstwo probiotyków o najróżniejszych składach, formułach i przeznaczeniu – do stosowania w profilaktyce wielu zaburzeń i dla osób w różnym wieku. Przede wszystkim wybrać należy taki, który posiada dokładny skład – listę szczepów i ilość bakterii dla każdego z nich. Określenie szczepu to cyfrowo-literowe oznaczenie, które powinno występować po nazwie rodzaju i gatunku bakterii; pełny przykładowy opis powinien wygląda następująco: lactobacillus (rodzaj) rhamnosus (gatunek) r0011 (szczep).

Tabletka czy probiotyk w płynie?

Zamiast probiotyku w ampułkach czy w proszku warto też postawić na probiotyk w płynie. Dla mikroorganizmów w nim zawartych to odzwierciedlenie naturalnego środowiska jelit. Dzięki takiej formule bakterie lepiej się przyswajają – przylegają do ścian jelit i pozostają na dłużej w układzie pokarmowym. Poza tym zaczynają działać już w jamie ustnej. Bakterie z probiotyków w płynie nie zostały poddane suszeniu. Oznacza to, że od momentu wyhodowania w naturalnym dla nich procesie fermentacji są wciąż żywe, aktywne i gotowe do zasiedlenia środowiska jelit.

Wygodna formuła

Wśród dostępnych probiotyków w płynie występują produkty o różnym sposobie dawkowania. Napoje probiotyczne Living Food stosuje się raz dziennie i nie trzeba ich rozcieńczać. Z kolei zaletą koncentratów napojów probiotycznych, szczególnie przy podawaniu dzieciom, jest niewielka dawka, którą zażywa się trzy razy w ciągu dnia.

Dla najbardziej wymagających

Probiotyki w płynie Living Food w procesie wytwarzania nie wykorzystują fermentacji produktów mlecznych, dzięki czemu są odpowiednie dla osób z nietolerancją laktozy. Nie zawierają także cukrów i słodzików, są więc polecane również dla diabetyków. Składy naszych probiotyków nie są przypadkowe. To specjalnie wyselekcjonowane szczepy bakterii dobrane dla różnych grup – kobiet, sportowców, dzieci z zespołem GASP, osób po antybiotykoterapii, chemioterapii czy osób starszych.